28. dec. 2011

Afrunding på kalender

Hej alle sammen :D

Nu er vi vist alle ved at have overstået juleaften. Min aften var virkelig god. Familien var samlet, maden var fantastisk og jeg fik nogle dejlige gaver. Også gav jeg selvfølelig også nogle gaver ud til min familie.
Hvordan var jeres juleaften? :)

I dag har jeg slappet af. Rigtig været en spillenørd og spillet computer næsten hele dagen. Men jeg har også hurtig været ude og løbe. Også har jeg fået taget nogle billeder.

Nu er vores kalender desværre også slut. Det har været hårdt for mig. Og nok også Sara, kunne jeg forestille mig. Jeg håber i har været glade for at vi tog os tid til jer. Det har også været sjovt, at se hvordan bloggen har udvidet sig. Men som i nok kan se har vi ikke gjort den store indsats. Der har nemlig kun været 12 indlæg i December. Og dette er en af dem. Vi havde regnet med lidt mere. Men vi har vist alle sammen haft lidt julestress. Det er vi kede af. Men nu prøver vi at holde humøret oppe, og skrive når vi har lyst :)

Nå men, så dette indlæg skal fylde lidt, ville jeg fortælle lidt mere om min overraskelse til jer.
Som sagt er det noget jeg ville lave hver uge. Højt sandsynligt om Mandagen eller Tirsdagen ville der komme et indlæg fra mig af. I indlægget er der selvfølelig et billede og noget tekst. Men hvad handler teksten om? Nu ville jeg giver jer et lille fif:
Man kan bruge alle sanserne til det.
- Lugte, Høre, Mærke, Smage og Se.
Kan i gætte hvad det er jeg ville frem til?
I finder ud af det i næste uge :)

Så er vi også lige blevet færdig med vores afstemning på bloggen. Hvad i synes om den. Der har desværre ikke været særlig mange stemmer, da jeg også selv har stemt. Men de fleste synes bloggen er god. Og det er Sarah og jeg meget glade for at høre. Også ville vi også lige takke vores faste-læsere igen. Vi elsker jer! Så dette billede er specielt til jer.



Forsat go´ 28 December :)
//Laura.

Ingen kommentarer: