8. dec. 2011

At redigere.


Nu har jeg fået taget et billede at en lampe, med et stærk lys. Også bare redigeret det, så godt jeg kunne. Faktisk har jeg kun brugt pixlr. (Link nederst nede).
Jeg synes det er rigtig sjovt at tage billeder. Og lige nu ønsker jeg mig et spejlreflekskamera. Til alle disse billeder, jeg har fået taget har jeg brugt mit digitale Olympus kamera. Som jeg faktisk også er ret glad for. Men jeg synes ikke kameraet fokuser godt nok. Derfor ønsker jeg mig et nyt kamera.

Men nu til jer læsere derude. Jeg ville godt vide, hvad i endelig synes om bloggen? Nu har den snart kørt i 2-3 måneder. Vi startede i hvert fald i oktober. Derfor har Sarah og jeg lavet en lille afstemning, du kan stemme på. Og det ville glæde os begge, hvis du svarede med din ærlige mening.
Også endnu engang tak til alle jer faste-læsere. Vi håber der kommer flere inden jul.
Ha´ en forsat go 8. December! :)
(Linket til den redigeringsside jeg bruger: http://pixlr.com/o-matic/)

//Laura.

Ingen kommentarer: