18. dec. 2011

Sims 3.

Hej piger og drenge! :D
I dag ville jeg skrive lidt om noget jeg elsker... Og det er nemlig Sims!
Jeg elsker at spille Sims. Men desværre har man dårligt nok tid til det. Men nu prøver jeg at spille det i dag. For det er nemlig ret lang tid siden jeg sidst har spillet det.
Spiller i også Sims? Hvilken Sims spil har? Og hvordan spillet i Sims?
Jeg har næsten aldrig tid til at spille Sims. Så jeg spiller det for det meste i "overgange". I hvert fald tit i ferier eller forlængede weekender. Så har man nok tid til at spille det i.
I får lige nogle billeder af se :)


Brandmanden David.

Den kloge Julie.

Og den romantiske Celine.

Nu har jeg ikke tid til at skrive mere. Jeg ville nemlig begynde at spille.
Men vi ses højt sandsynligt igen i morgen. Hvor jeg fortæller mere om min lille Mandags-idé.
Forsat go´ 18. december :)

Ingen kommentarer: