24. jan. 2012

Madlavning 3. + Danbo.

Hej alle sammen :)

Jeg ville lave to indlæg i ét. Det bliver måske lidt forvirrende men nu prøver jeg.
Vi starter med min sædvanlige madlavning. I går skulle jeg have lavet tomatsuppe, men da jeg skulle se håndbold kamp på det tidspunkt havde jeg ikke tid. Men før på dagen lavede jeg for første gang nogle smoothies. De smagte okay men de var i hvert fald kolde! De nydes bedst til sommer. Her får i både opskrift og billeder, da det er indtil videre det i har ønsket.

      Til 2 Personer: 
  • Ca. 400 g. frosne jordbær.
  • Ca. 4,5 dl. mælk.
  • Ca. 4,5 spsk. sukker.
  • Ca. Halv tsk. citronsaft.

 Det færdige resultat!


Nu ville jeg også fortælle om noget jeg har beskæftiget mig med her i weekenden. Det er nemlig nogle søde papir ting ved navn Danbo. Her får i lige nogle billeder af se, som jeg har taget i dag! :D




Forsat' go Tirsdag!
//Laura :)

Ingen kommentarer: