13. jan. 2012

Weekend.

Hej alle sammen :D

Nu bliver jeg nød til at undskylde igen... Jeg har ikke haft så meget tid på bloggen denne uge. Så det ville jeg gerne rette op på, i den nærmeste tid. Også har jeg heller ikke lavet min madlavning som jeg skulle gøre her i Mandags. Men det er mest på grund af jeg ikke lavet alt maden selv. Men glæd jer til på Mandag eller Tirsdag, hvor jeg har lavet noget dejligt rart aftensmad :)

Som i nok kan se er vi i gang med at lave bloggen en smule om. Vi har fået nogle Etiketter. Også fået vores egen side. Men nu skal jeg lige lære at skrive på siden osv. Vores header, bliver også ændret. Men det får jeg lige Sarah og nogle andre dygtige folk til at klare. Så har jeg også ændret vores slogan til: "We dreams about it" Da jeg selv synes det lød bedre end det gamle. Men jeg tror også det bliver ændret på et tidspunkt.

Lige nu sidder jeg og slapper af. Nyder livet og skal til at få taget nogle billeder. I morgen ville der komme et indlæg med en MASSE billeder, da jeg ikke har haft mulighed til at tage nogle lige nu. Også skal jeg bare slappe af resten af dagen og weekenden. Men jeg har lovet mig selv at løbe en tur, så jeg ikke bliver alt for doven ;)

I aften skal jeg så til at se lidt tv med familien. X-Factor kommer. Også skal vi HYGGE!
Jeg går rigtig meget op i X-factor. Også har jeg set en på youtube som blev kendt via. X-Factor. Hendes navn er Cher Lloyd. I kan lige en se video med hende. Så i også kan hører min gerne ang. musik :)

Forsat' go Weekend!
//Laura. :)

Ingen kommentarer: