27. nov. 2011

Glædelig 1. Advent!


Nu er julen næsten lige over os! Sarah og jeg glæder os meget til at begynde vores juleblog sammen med jer. Det skal nok blive rigtig hyggeligt.

Som i nok allerede har bemærket har vi ændret vores blog lidt. Skiftet stil, kan man måske sige. Jeg har valgt at farverne skulle være blå. Da det er min ynglings farve!

Men i dag er det jo den første advent. Jeg får stadigvæk advents gaver. Og som i kan se på billedet har jeg fået en skrabe julekalender og et Anders and blad. Jeg er godt tilfreds! Desværre er sneen ikke kommet endnu. Men jeg venter virkelig spændt. Sne er nemlig bedre end storm og regn...

Hvordan har jeres første advent været? Har i fået nogen gode gaver? Har i hygget jer sammen med familien? Eller har i bare siddet foran computeren og spillet?
I må have en forsat go' advent! :)

//Laura.