2. dec. 2011

2. December.


Nu er første december allerede sneget sig forbi os, og vi er allerede nåede til den anden december! :D
Så glædelig December måned. Jeg håber i har haft en skøn dag. Med en masse hygge og det hele!
I dag er Sarah og jeg startet på vores jule-blog. Den er måske ikke så meget julet endnu. Men bare rolig! Det bliver den. Som du nok også kan se har vi ændret igen på siden. Vores header, er blevet ændret. Jeg håber i synes det er godt, da Sarah har brugt en masse energi på det.

Dette indlæg skal nu handle om julekalendere i tv'et. Jeg fik heldigvis set begge julekalendere. Det er noget jeg går meget op i. Nissebanden, kan jeg huske at jeg har set før. Desværre synes jeg at den var lidt for kort. Men nu glæder jeg mig bare til i aften, for at hvad der sker.
Ludvig og julemanden er jo en ny kalender. Jeg synes den var virkelig god. Allerede nu! Jeg glæder mig utolig meget til i aften. Til at se julekalendere, til at hygge og til at slappe af - Uden lektier!

I går, da jeg kom hjem fra skole, hørte jeg også en masse god julemusik. Man bliver virkelig i julestemning. Men en af de sange jeg faldt for må være, nu tændes tudsind julelys med Simone Egeriis. Sangen er for 2005. Men jeg synes lige i skulle hører den.
Forsat go' 2 december! :)



//Laura.