20. dec. 2011

Ludvig og julemanden.

Nu er der fire dage til juleaften, FIRE DAGE! Hvor blev alle dagene af? Måske er jeg den eneste der har det sådan, jeg er stadig ikke i julehumør, men jeg må da indrømme at jeg for lidt sommerfugle i maven når jeg tænker på at jeg sider med min familie og åbner gave og spiser god mad, om fire dage. Jeg er begyndt at planlægge nytårsaften, hvilket jeg også glæder mig rigtig meget til!

Noget vi slet ikke har skrevet om, er den nye julekalender "Ludvig og julemanden".
Jeg syntes den er rigtig god, de har virkelig fanget min opmærksomhed! Jeg glæder mig hver aften, til at side og se den sammen med min familie.
Maximilian(Andreas Jessen) er da herre lækker! Jeg har altid været fan af Sebastian jessen (Andreas' bror), i starten troede jeg faktisk at det var Sebastian selv! Hvad syntes i om Julekalenderen?(((-:

Nå.. Nu vil jeg ligge en ansigtsmaske og smutte i karbad, Mhhm. God jul til jer alle!
//Sarah.


Ingen kommentarer: